Milé studentky, vážení studenti,
tady najdete základní informace, jak projít předmětem Management a marketing (K3) až ke zdárnému finiši.
Cesta k úspěšnému absolvování
1. pololetí
- seminárka (50 bodů)
- prezentace seminárky (25 bodů)
- 2x povinný úkol (po 10 bodech)
- každý dobrovolný úkol je po 10 bodech
- souhrnný test (15 bodů)
- malé průběžné testy (po 5 bodech)
- dobrovolná prezentace vlastního tématu (30 bodů)
2. pololetí
- prezentace (25 bodů)
- esej (30 bodů)
- 2x povinný test (po 10 bodech)
- malé průběžné testy (po 5 bodech)
- každý dobrovolný úkol je po 10 bodech
další bonusy
- za každou zelenou kartu získává student 5 bodů
- při dosažení 40 a více bodů ke konci října získává student za studijní aktivitu hodnocení „výborný“ a s výjimkou seminárky a prezentace nemusí plnit další úkoly; totéž platí při dosažení 100 bodů ke konci listopadu; stejná podmínka platí kdykoli ve 2. pololetí při dosažení 65 bodů
pravidla hodnocení
- prezentovat (dobrovolně v 1. pololetí, povinně ve 2. pololetí) může student libovolné téma související s marketingem, managementem, knižním/hudebním/filmovým aj. trhem
- přehled přihlášených termínů prezentací je dostupný online zde v tabulce
- téma eseje si můžete vybrat zde
- při nesplnění povinností nebude student klasifikován (pětka není trestem za lenost)
- zde je možné průběžně sledovat získané bodové hodnocení
- student odpovídá za plnění svých povinností, včetně dodržování souvisejících termínů
- maximální počet bodů výše uvedených je možné získat při stoprocentním výkonu (hodnoceném jedničkou), váha hodnocených faktorů je zhruba: 50 % zvolené téma, obsahová část, 20 % struktura práce, formální stránka, 10 % jazyková úroveň a gramatika, 10 % práce se zdroji, citace, 10 % termíny
Pro úplnost dodávám, že na webovkách školy najdete Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání.
Studijní literatura
- jednotlivé přednášky jsou dostupné zde na webu
Další literatura pro vážné zájemce
- FEKAR, Zdeněk. Marketing v kostce aneb Základní podklady ke studiu předmětu Propagace. SŠKNP: Praha, 2009, 36 s.
- FORET, Miroslav – PROCHÁZKA, Petr – URBÁNEK, Tomáš. Marketing – základy a principy. Computer Press: Brno, 2003, 200 s. ISBN 80-7226-888-0
- HORŇÁK, Pavel. Reklama – teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Radim Bačuvčík – VeRBuM: Zlín, 2010, 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4
- KLEINOVÁ, Naomi. Bez loga. Argo/Dokořán: Praha, 2005, 512 s. ISBN 80-7203-671-8/80-7363-010-9
- KOTLER, Philip. Marketing Management. Grada Publishing: Praha, 1998, 712 s. ISBN 80-7169-600-5
- KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Management Press: Praha, 2007, 400 s. ISBN 978-80-7261-168-3
- KRUPKA, Jaroslav. Česká reklama. Od pana Vajíčka po falešné soby. BizBooks: Brno, 2012, 264 s. ISBN 978-80-265-0046-9
- MANKIW, N. Gregory. Zásady ekonomie. Grada Publishing: Praha, 1999, 768 s. ISBN 80-7169-891-1
- McDONALD, Malcolm H. B. – MORRIS, Peter. Škola marketingu. Ilustrovaný průvodce pro manažery. Kanzelsberger: Praha, 2006, 104 s. ISBN 80-85387-53-X
- PISTORIUS, Vladimír. Jak se dělá kniha. Příručka pro nakladatele. Paseka: Praha, Litoměřice, 2005, 256 s. ISBN 80-7185-774-2
A další užitečné webové zdroje
- Sociální reklama, socreklam.webnode.cz
- Užitečné zdroje z branže marketingu a médií, fekar.cz/media-marketing
- Knihy a literatura, fekar.cz/knihy-a-literatura
- Reklamní úlovky (fotogalerie), facebook.com/zdenek.fekar
- vybrané díly pořadu Retro České televize:
Kontakty
Pokud cokoli potřebujete, neváhejte mě kontaktovat mailem nebo telefonem, případně využijte facebook, twitter a další sociální sítě. Všechny kontakty najdete zde.