Pololetní písemná práce

Podrobnosti probereme v jedné ze zářijových hodin. Pokud vám není cokoli jasné, ptejte se předem, ne až po odevzdání práce!

Termíny:

  • zadání témat: 10. září 2014
  • nahlásit témata (v hodině nebo mailem) do 17. září 2014
  • odevzdání práce max. 19. listopadu 2014
  • prezentace a diskuse budou probíhat průběžně až do 21. ledna 2015

Rozdělení témat:

Témata:

1) Průzkum znalosti značek knihkupectví v České republice

  • a) spontánní znalost, b) znalost s nápovědou
  • tvorba jednoduchého dotazníku pro tazatele
  • charakteristika vzorku oslovených respondentů
  • shromáždění dat z dotazníku (odpovědi dotazovaných)
  • vyhodnocení sebraných údajů

2) Využití sociálních médií v marketingové komunikaci nakladatelství a knihkupectví

  • analýza současného stavu využití sociálních sítí českými nakladateli k propagaci své značky, edicí, jednotlivých titulů
  • jaký význam mají sociální sítě v komunikačním mixu
  • příklad efektivního využití sociálních síti v konkrétním nakladatelství
  • porovnání využití sociálních sítí v knižní branži porovnat s jinými segmenty trhu (mobilní operátoři, banky, potravinářské značky…)
  • osobní vize dalšího využití sociálních médií v blízké budoucnosti

3) Analýza prezentace vybraného nakladatelství a jeho srovnání se třemi konkurenty (facebook, web)

  • jak působí na zákazníka, přehlednost, obsah, služby, atraktivita atd.

4) Studenti píší Wikipedii

  • student po dohodě s učitelem vytvoří a edituje tři hesla z odvětví marketingu, managementu, knižní branže nebo jiného oboru souvisejícího se studiem
  • náš kurz je: SŠKK Marketing & Management 2014/15
    • zde klikněte na zelené tlačítko Zapsat do kurzu a napište tam názvy článků, které jsem vám odsouhlasil
    • kdo hesla dosud nenahlásil, učiní tak nejpozději do 10. 10.
    • pokud ještě nejste zaregistrovaní na wikipedii, musíte si nejdřív vytvořit účet (pod ním budete články publikovat)
  • podrobnosti o projektu najdete na Studenti píší Wikipedii
  • témata a hodnocení práce wikipedistů na http://bit.ly/2014sskk_wiki (zatím neaktuální, doplním, až vytvoříte svoje hesla)

Doporučený postup:

pokud pracujete samostatně, dobře si rozvrhněte jednotlivé kroky, pracujete-li ve skupině, máte to jednodušší, rozdělte si mezi sebe úkoly, např.:

  • kdo vypracuje koncept práce (popis, co a jak chcete zjišťovat)
  • kdo zpracuje dotazník, pokud je třeba, včetně návrhu způsobu dotazování (online, osobní dotazování aj.)
  • kdo bude řídit vyhodnocení dotazníku
  • kdo bude mít na starosti textové, grafické, tabulkové zpracování práce:
  • zejména by neměla chybět analýza zjištěných informací
  • a doporučení, co by se mělo zlepšit, jak získané informace dále využít
  • kdo za tým práci odprezentuje před třídou

přílohou práce budou vyplněné dotazníky, nebo odkaz na online aplikaci, přes kterou probíhalo dotazování

  • konzultujte s učitelem minimálně koncept práce, případně dotazník, ale v podstatě cokoli, s čím si nevíte rady – až do odevzdání práce je vašim poradcem, po odevzdání už jen zhodnotí vaši práci

Rozsah:

  • samostatné zpracování 6 str. A4
  • skupina 3 až 5 studentů 14 str.
  • součástí každé práce je prezentace (.ppt)

Struktura práce:

1) Úvod

  • popsat téma
  • jaké jsou cíle práce
  • jaké jsem zvolil/a metody

2) Teoretická část

  • co jsme se k tématu učili
  • co se píše jinde v literatuře/na internetu

3) Praktická část

  • prezentace zjištěných informací
  • jejich rozbor
  • a co z toho tedy vyplývá

4) Zhodnocení a závěr

  • co jsme se dozvěděli
  • co by se mohlo zlepšit
  • co práce dala mně

5) Použitá literatura, zdroje informací

Vzor, jak správně citovat

V textu:
Píšete vlastní názory a zjištění. To, co odněkud opíšete, musíte označit jako citaci: kurzívou, uvozovkami, a do závorky nebo indexem uvést odkaz. (Kotler, P. 1998:12)

V seznamu použité literatury:

  • KOTLER, Philip. Marketing Management. Grada Publishing: Praha, 1998, 712 s. ISBN 80-7169-600-5
  • Charakteristika školy. [Internet] – [cit. 29. 9. 2012]. <http://www.sskk.cz/article.php?cid=16&id=58>

Jednotná titulní strana:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *