Podrobnosti probereme v jedné ze zářijových hodin. Pokud vám není cokoli jasné, ptejte se předem, ne až po odevzdání práce!
Termíny:
- zadání témat: 10. září 2014
- nahlásit témata (v hodině nebo mailem) do 17. září 2014
- odevzdání práce max. 19. listopadu 2014
- prezentace a diskuse budou probíhat průběžně až do 21. ledna 2015
Rozdělení témat:
- přehled témat vybraných studenty a datum nahlášené prezentace najdete na http://bit.ly/sskk_seminarky_1pol
Témata:
1) Průzkum znalosti značek knihkupectví v České republice
- a) spontánní znalost, b) znalost s nápovědou
- tvorba jednoduchého dotazníku pro tazatele
- charakteristika vzorku oslovených respondentů
- shromáždění dat z dotazníku (odpovědi dotazovaných)
- vyhodnocení sebraných údajů
2) Využití sociálních médií v marketingové komunikaci nakladatelství a knihkupectví
- analýza současného stavu využití sociálních sítí českými nakladateli k propagaci své značky, edicí, jednotlivých titulů
- jaký význam mají sociální sítě v komunikačním mixu
- příklad efektivního využití sociálních síti v konkrétním nakladatelství
- porovnání využití sociálních sítí v knižní branži porovnat s jinými segmenty trhu (mobilní operátoři, banky, potravinářské značky…)
- osobní vize dalšího využití sociálních médií v blízké budoucnosti
3) Analýza prezentace vybraného nakladatelství a jeho srovnání se třemi konkurenty (facebook, web)
- jak působí na zákazníka, přehlednost, obsah, služby, atraktivita atd.
4) Studenti píší Wikipedii
- student po dohodě s učitelem vytvoří a edituje tři hesla z odvětví marketingu, managementu, knižní branže nebo jiného oboru souvisejícího se studiem
- náš kurz je: SŠKK Marketing & Management 2014/15
- zde klikněte na zelené tlačítko Zapsat do kurzu a napište tam názvy článků, které jsem vám odsouhlasil
- kdo hesla dosud nenahlásil, učiní tak nejpozději do 10. 10.
- pokud ještě nejste zaregistrovaní na wikipedii, musíte si nejdřív vytvořit účet (pod ním budete články publikovat)
- podrobnosti o projektu najdete na Studenti píší Wikipedii
- témata a hodnocení práce wikipedistů na http://bit.ly/2014sskk_wiki (zatím neaktuální, doplním, až vytvoříte svoje hesla)
Doporučený postup:
pokud pracujete samostatně, dobře si rozvrhněte jednotlivé kroky, pracujete-li ve skupině, máte to jednodušší, rozdělte si mezi sebe úkoly, např.:
- kdo vypracuje koncept práce (popis, co a jak chcete zjišťovat)
- kdo zpracuje dotazník, pokud je třeba, včetně návrhu způsobu dotazování (online, osobní dotazování aj.)
- kdo bude řídit vyhodnocení dotazníku
- kdo bude mít na starosti textové, grafické, tabulkové zpracování práce:
- zejména by neměla chybět analýza zjištěných informací
- a doporučení, co by se mělo zlepšit, jak získané informace dále využít
- kdo za tým práci odprezentuje před třídou
přílohou práce budou vyplněné dotazníky, nebo odkaz na online aplikaci, přes kterou probíhalo dotazování
- konzultujte s učitelem minimálně koncept práce, případně dotazník, ale v podstatě cokoli, s čím si nevíte rady – až do odevzdání práce je vašim poradcem, po odevzdání už jen zhodnotí vaši práci
Rozsah:
- samostatné zpracování 6 str. A4
- skupina 3 až 5 studentů 14 str.
- součástí každé práce je prezentace (.ppt)
Struktura práce:
1) Úvod
- popsat téma
- jaké jsou cíle práce
- jaké jsem zvolil/a metody
2) Teoretická část
- co jsme se k tématu učili
- co se píše jinde v literatuře/na internetu
3) Praktická část
- prezentace zjištěných informací
- jejich rozbor
- a co z toho tedy vyplývá
4) Zhodnocení a závěr
- co jsme se dozvěděli
- co by se mohlo zlepšit
- co práce dala mně
5) Použitá literatura, zdroje informací
Vzor, jak správně citovat
V textu:
Píšete vlastní názory a zjištění. To, co odněkud opíšete, musíte označit jako citaci: kurzívou, uvozovkami, a do závorky nebo indexem uvést odkaz. (Kotler, P. 1998:12)
V seznamu použité literatury:
- KOTLER, Philip. Marketing Management. Grada Publishing: Praha, 1998, 712 s. ISBN 80-7169-600-5
- Charakteristika školy. [Internet] – [cit. 29. 9. 2012]. <http://www.sskk.cz/article.php?cid=16&id=58>
Jednotná titulní strana:
- ke stažení ve formátu pro Open Office (.odt)
- nebo pro MS Word (.doc)